خواب سریع بدون دارو و دمنوش در 16 دقیقه !

تاریخ ارسال:چ, 11/11/1396 - 11:09
خواب سریع

راه ساده برای داشتن خواب سریع و راحت

برای درمان بی خوابی و سریع به خواب رفتن لیست کارهای روز بعد خود را تهیه کنید!

بله کاملا درست است ، به گزارش میرر دکتر میشل و تیمش در دانشگاه تکزاس 57 دختر و پسر را در رده سنی 19 تا30 سال مورد بررسی قرارداند و برای این مسئله آنها را به دوگروه تقسیم کردند که هر دو گروه طی این تحقیقات در آزمایشگاه می خوابیدند.

برای هر دو گروه لیست کارهایی مربوط به آنها نوشته شده بود ، برای گروه اول در مورد کارها و فعالیت هایی که قبلا کامل شده بود و برای گروه دوم  وظایفی که باید روز بعد انجام می دادند نوشته شده بود.

در پایان بررسی ها محققان پی بردند در جریان این تحقیقات گروه دوم بسیار زودتر از گروه اول به خواب می رفتند و حداکثر در 16 دقیقه به خواب عمیق می رسیدند و این در حقیقت مرتبط با لیست وظایف و کارهایی بود که برایشان نوشته شده بود. گروه اول لیستی از انجام شده ها را داشتند و گروه دوم لیستی از آنچه روز آینده باید انجام دهند و این نشان داد که ذهن بیشتر نگران وظایف آینده است و زمانی که لیستی از آنها تهیه می شود نظم ایجاد شده به ذهن و مغز آرامش می بخشد و فرد راحت تر به خواب خواهد رفت در حالیکه انجام این کار برای کارهایی که قبلا انجام شده است تاثیری نخواهد داشت.

محققان روانشناس می گویند نگرانی در مورد فعایت های آینده خوابیدن را دشوار می کند ، هرچه شرکت کنندگان لیست فعالیت هایشان را دقیق تر تنظیم کنند سریعتر خوابشان می برد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
لطفا پاسخ سوال را بنویسید.

مطالب مرتبط

قابل توجه کاربران عزیز! با اعلام وزارت ارتباطات هزینه های دانلود در کلیه سایتهای ضیاءالصالحین نیم بهاء محسوب می شوند.