معجزه مصرف ارده کنجد در کاهش وزن و افزایش قوای جنسی

تاریخ ارسال:د, 11/16/1396 - 23:28
معجزه مصرف ارده کنجد در کاهش وزن و افزایش قوای جنسی

خواص بی نظیر ارده کنجد برای کاهش وزن

ارده نام نوعی غذاست که از کنجد کوبیده شده به دست می آید و در حقیقت ارده خود به تنهایی یک ماده غذایی کامل برای هر وعده غذایی بویژه صبحانه است. ارده فاقد هر گونه افزودنی، اعم از شیمیایی و غیرشیمیایی است و به عبارتی صددرصد طبیعی است. ماده اصلی و تنها ماده تشکیل دهنده آن کنجد است. در واقع مایعی است که از کنجد نرم پوست کنده بریان و نرم کوبیده تهیه شده و روغن آن جدا نشده باشد. در این نوشتار با معجزه ارده کنجد برای کاهش وزن آشنا شوید.ارده کنجد

ارده کنجد و خواص باور نکردنی آن برای کاهش وزن

ارده اشتها را کاهش می دهد البته از این خاصیت می توان در رژیم های کاهش وزن برای سردمزاجان بهره برد؛ افراد برای لاغری می توانند یک ساعت پیش از وعده غذایی از روغن ارده کنجد به میزان یک یا دو قاشق بخورند با این کار اشتها کم می شود.
ارده، کنجد بوداده آسیاب شده ای است که از آن حلواارده درست می کنند, طبیعت آن گرم و تر است و برای سردمزاجان مفید است البته باید در خوردن آن دقت شود و همراه غذای دیگر خورده نشود چرا که در هضم اختلال ایجاد می کند.
خوردن ارده یا حلوای آن، گرفتگی ها (انسدادهای اعضای مختلف) را باز، اخلاط، دمل و جوش ها را در سردمزاج ها پخته و باز می کند لذا می تواند باعث بروز جوش های پوستی در سردمزاجان نیز شود.ارده نفاخ، افزایش دهنده نیروی جنسی، چاق کننده و نعوظ آور است همچنین آنچه را از بو دادن و آسیا کردن مغز پسته, فندق, زردآلو, شلیل به دست آورند نیز اثراتی مانند ارده دارد.
ارده اشتها را کاهش می دهد البته از این خاصیت می توان در رژیم های کاهش وزن برای سردمزاجان بهره برد و غذا را غلیظ می کند؛ ارده را نباید با غذاهای دیگر مصرف کرد همچنین موجب کاهش اشتها به مصرف غذای بعدی می شود که از این اثر نیز می توان در رژیم های لاغری استفاده کرد.

تاثیر ارده کنجد در کاهش وزن

البته زیاده روی در خوردن ارده می تواند بیماری ایجاد کند چرا که ارده غلیظ است و می تواند گرفتگی در رگ ها ایجاد کند, سرکه, ترشیجات, آب لیموی ترش و شیرین عوارض ارده را اصلاح می کند.افراد برای لاغری می توانند یک یا نیم ساعت پیش از وعده غذایی از روغن ارده کنجد به میزان یک یا دو قاشق بخورند با این کار اشتها کم می شود و غذای کمتری خواهند خورد.

طرز تهیه ارده و روغن ارده کنجد

تهیه ارده:ارده، به کنجد خمیر شده گفته می شود. برای تهیه ارده، ابتدا دانه های کنجد را پس از جمع آوری، خیس می کنند تا پوسته سیاه یا قهوه ای رنگ و نازک آن به راحتی جدا شود. سپس دانه های سفید رنگ و پوست کنده کنجد را با آسیاب له می کنند و خمیر نسبتا شلی به دست می آورند که به این خمیر، ارده می گویند.

ارده کنجد غذایی مناسب برای کاهش وزن

تهیه روغن ارده:روغن ارده که گاهی به روغن کنجد ارده نیز معروف است از ارده استخراج می شود. روغن ارده به وسیله حرارت دادن و سرخ کردن کنجد یا به عبارتی بو دادن کنجد و سپس آسیاب نمودن آن تولید می شود. لذا می توان نتیجه گرفت روغنی که از ارده به دست می آید، روغن کنجد بو داده می باشد، درحالیکه روغن پرس سرد کنجد، مستقیما از کنجد خام بدست می آید. روغن کنجد پرس سرد با استفاده از وارد کردن فشار به دانه های کنجد بدست می آید و استخراج آن از دانه روغن صرفا یک روش مکانیکی است و هیچ گونه فراوری یا افزودنی به دانه کنجد اعمال نمی شود.

نحوه نگهداری از ارده و روغن کنجد

برای دستیابی بهتر به فواید ارده کنجد و فواید روغن کنجد بایستی با نحوه نگهداری از این ماده مغذی آشنایی داشت، ارده و روغن کنجد سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده اند که اگر در معرض هوای گرم و نور قرار بگیرند، چربی هایشان اکسید می شود، بنابراین بهتر است ارده کنجد و دیگر فراورده های کنجد در جای خشک، خنک و دور از آفتاب نگهداری شود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
لطفا پاسخ سوال را بنویسید.

مطالب مرتبط

قابل توجه کاربران عزیز! با اعلام وزارت ارتباطات هزینه های دانلود در کلیه سایتهای ضیاءالصالحین نیم بهاء محسوب می شوند.