عینک آفتابی مختص تابستان نیست !

تاریخ ارسال:د, 11/09/1396 - 00:16
عینک آفتابی

عینک های آفتابی که عموم مردم از آنها در فصل تابستان و عده ای تنها در هنگام تابش شدید آفتاب استفاده می کنند ، تنها به این زمان ها اختصاص نداشته و زمان های متفاوتی میتوان از انها استفاده کرد. 
عینک های آفتابی به عنوان یکی از لوازم جانبی اصلی دنیای مد در فصل تابستان مد نظر قرار می گیرند، اما پزشکی مدرن اهمیت استفاده از این وسیله به عنوان محافظی در برابر پرتوهای خورشیدی را بیش از پیش نمایان ساخته است.
عینک آفتابی؛ اکسسوری که مخصوص تابستان نیست!
 پرتوهای خورشیدی می توانند به چشم انسان آسیب وارد کنند. پرتو فرابنفش می تواند انواع مختلفی از بیماری های چشمی را موجب شود. پژوهشگران دریافته اند که روشنایی بیش از حد برای بینایی مضر است.
متخصصان زیبایی نیز استفاده از عینک آفتابی در نور روشن را توصیه می کنند زیرا در این شرایط انقباض مردمک صورت می گیرد. فرد برای این که دید بهتری داشته باشد چشم های خود را تنگ می کند که این مساله در بلند مدت بروز چین و چروک در اطراف چشم را موجب می شود.
استفاده از عینک آفتابی به جلوگیری از ایجاد این قبیل چین و چروک ها کمک می کند و به عنوان محافظی برای عنبیه چشم نیز عمل می کند. پل بینی انسان به عنوان یکی از پایه های نگه دارنده عینک آفتابی عمل می کند که به گفته متخصصات طب فشاری نقطه ای خاص محسوب می شود. هنگامی که تحریک پذیری یا التهابی در سر وجود دارد با اعمال فشار روی این نقطه های جادویی می توانیم به کسب آرامش بدن کمک کنیم. این یکی از کاربردهای مثبت استفاده از عینک است.
اگر برای سفر به نقاط مرتفع مانند کوه یا مناطق قطبی برنامه ریزی کرده اید، عینک های آفتابی مرغوب دارای لنزهای پولاریزه یکی از لوازم جانبی مورد نیاز شما خواهند بود زیرا از چشمان در برابر پرتوهای خورشید محافظت می کنند. این عینک ها تابش خیره کننده از سطح جاده های خیس را از بین می برند و همچنین برای دوستداران ورزش های اسکی و شنا نیز برای جلوگیری از تابش خیره کننده نور از برف و سطح آب کاربرد دارند.
مواد به کار رفته در ساخت عینک های آفتابی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. شیشه نسبت به پلاستیک محافظت بهتری در برابر پرتو خورشیدی ارائه می کند. هنگامی که قصد خرید عینک آفتابی دارید بهتر است به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و محصولی مرغوب را خریداری کنید زیرا یک انتخاب نادرست می تواند سلامت چشمان و بینایی شما را تحت تاثیر منفی قرار دهد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
لطفا پاسخ سوال را بنویسید.

مطالب مرتبط

قابل توجه کاربران عزیز! با اعلام وزارت ارتباطات هزینه های دانلود در کلیه سایتهای ضیاءالصالحین نیم بهاء محسوب می شوند.