به تاخیر انداختن بارداری

تاریخ ارسال:ج, 09/17/1396 - 21:57

پرسش: سلام من سه سال و نیم است که ازدواج کردم دوسال اول پیشگیری طبیعی داشتم الان یک سال و نیم است که قصد بارداری دارم اما موفق نشده ایم  عوامل احتمالی را اختلالات هورمونی، عفونت قارچی، استرس شدید، ضعف تخمدان، سردی مزاج، غلظت خون می دانم اما نمی دانم علت واقعی چیست. من رژیم غذایی سالم دارم و غذاهای طبیعی مصرف می کنم . قاعدگی منظمی ندارم و همیشه عقب می افتد  و پس از شروع تا هفت روز ادامه پیدا می کند.

جواب:
سلام ، متاسفانه فرهنگ بدی به وجود آمده که زوجین بارداری را به تاخیر می اندازند، همین مسئله باعث ایجاد اختلال هورمونی شده و مشکلات بعدی را به وجود می آورد. باید زوجین توجه داشته باشند که وجود ارتباط جنسی و فرزند دار نشدن باعث ناقص ماندن فرایند جنسی می شود و چنین کاری به مرور باعث ناباروری جنسی می شود.
عقب افتادن قاعدگی نشان دهنده تنبلی تخمدان است. باید از باه زنان و دعای فرزند دار شدن استفاده شود.
استفاده از چند توصیه هم مفید می باشد:
خانم و آقا قبل اگر می توانند و در دسترس دارند هر روز تا سه مرتبه قبل از اقدام همراه هر کدام از پودر کاسنی و مخلوط شیر و عسل داروی جامع امام رضا (علیه السلام)، استفاده کنند.
به این شکل که ابتدا داروی جامع را مانند قرص بخورند و بعد از آن دو یا سه قاشق پودر کاسنی میل نمایند و کمی آب ولرم هم بعد از آن بخورند. همچنین قبل از هر بار استفاده از شیر و عسل یک جامع را را به صورت قرص مصرف کنند و بعد مخلوط را میل نمایند.

انجمن‌ها: 

قابل توجه کاربران عزیز! با اعلام وزارت ارتباطات هزینه های دانلود در کلیه سایتهای ضیاءالصالحین نیم بهاء محسوب می شوند.